lørdag 27. februar 2010

Når jeg rå-lærekjører og kjøper sminke

BEKLAGER så mye, men det var ikke helt planlagt. Ellers hadde jeg selvsagt varslet alle (via radio, facebook, sms o.l) om at jeg var ute og kjørte bil mellom klokka 12.45 og 13.15 idag.
Strekning Sveio - Haugesund.
Nå gikk det jo ganske bra da, og jeg var tilogmed oppe i 87 km/t en gang! (Passet selvsagt på å veie opp dette med å ligge godt UNDER fartsgrensa resten av turen).
Da vi kom til Amandasenteret var det ikke en eneste parkeringsplass å oppdrive, men H tenkte at dersom han bare fikk kjøre så ordnet det seg sikkert (?).
Det gjorde det jo også. Da JEG satt bak rattet var det fulltfulltfullereennfullt, men med en gang H overtok styringen så ÅPENBARET det seg selvsagt en hel fotballbane av plass.
Takk til skjebnen som lo meg opp i fjeset.

Her kjører jeg så fort at jeg blir helt utydelig.............mens her er det mer gubbetempo.
Se hendene da! De er større enn hodet mitt!
Kjøpte meg forresten ny foundation idag. Det viste seg at den gamle var blitt for mørk. Eller at jeg var blitt for lys. Den nye heter ikke "true beige 022", "ivory 020" eller noe sånt. Det er mer "LIK 010". Tror det var det den het ihvertfall.
Fortsatt förbannat god helg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar