tirsdag 23. februar 2010

karneval i bhg

Tanteungene i hundedrakter :)
Det BLE litt bedre i dag. Jeg slapp for eksempel å gå til jobb (noe jeg pleier å like, men ikke med ubrøytede veier). Men så ble det verre igjen utover dagen. Mistenker at jeg brygger på noe. Mest sannsynlig noe NORO-sjait! Ai-ai-ai. Jeg som har tidligvakt i morgen og alt. Vi får se hvor dette ender. Klarer å spise youghurtnøtter nå, noe som ikke var tale om for få timer siden.

I morgen er det karneval i ungenes barnehage. Jeg kom plutselig på det i 6-tiden nå i kveld. Ringte sporenstreks søster og fikk låne hundedraktene som tanteungene mine brukte da de gikk julebukk. Store har fått prøve den grå og syns det hele står til gull. Lille har lagt seg så jeg aner ikke om hennes passer, men vi har en kriseløsning i bakhånd.
Nemlig batgirl.

8 kommentarer:

  1. Utrolig kule drakter!:)Og god bedring!

    SvarSlett
  2. Heisann...Uff, ser dere sliter med omgangssyken... Det er virkelig noe dritt, jeg tror seriöst jeg skal dö naar jeg en sjelden gang har det...
    Ser at unger oppfatter det som veldig koooos naar man faar cola, uansett om man spyr som en gal innimellom;) Herlig!
    Riktig god bedring, haaper ikke du faar samme skiten selv om det virket faretruende...

    SvarSlett
  3. God bedring til deg og dei små:-) Her i Bergen har da komme sikkert to meter snø i løpet av natta. Kjekt å setta seg fast med bilen i. Sjait!

    SvarSlett
  4. HAr du sett deg fast med bilen elle va da vørst keis senario?
    Kan faktisk MYSSTA bilen din i ei fonn.

    SvarSlett
  5. Har satt meg fast opp til fleire gongar, du. Var hos H og G i går, H sto klar med snømåko. Måtte sova der, kom meg ikkje opp heime. Bergen kommune prioritera ikkje smale veiar langt oppi fjellet. By e sjait i dette været. Så no reiser eg heim til mor eit par dagar. Heima søndag?

    SvarSlett
  6. Har I sin bil, by the way. Min heldige bror har legobilen min. Den e lett å MYSSTA ja;-)

    SvarSlett
  7. Himmel! Dåke vinne med verst brekka!
    Skal i skogen enten i måro elle søndag, men gje ein lyd du!

    SvarSlett
  8. Blir skogen på oss og på søndag. T e hos mamma:-) Men kan henda eg kan ta ein liten tur på kvelden. Kan jo kjøra T heim. Men me tar da på telefon når da nærma seg:-) God helg:-)

    SvarSlett