onsdag 27. januar 2010

Nedbæsjet kjøkkentak

(og dere; broren min er singel og fryktelig handy)

Storebroren min er her og river kjøkkentaket vårt om dagene. Han river det og setter opp nytt. Han har ergret seg over halvferdig kjøkken her i minst 5 år. Med god grunn, må jeg få legge til.
Det er lurt å la perfeksjonistiske storebrødre ergre seg, for til slutt tar de affære og fikser sjaiten. Så nå har han revet ned, trekt om noe ledninger og greier, satt opp nye lekter samt kasser til spotlights (heter det det? Det hørtes ut som et 80-tallsord. Tenker vi sier Spotter) og sikkert mye andre greier men jeg er ikke veldig interessert i detaljene om sant skal sies.

Jeg er bare ganske sikker på at det blir bra til slutt!
Akkurat nå er det mer kaos og musebæsj. Hvordan våger musene å bruke MITT kjøkkentak som latrine??

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har en handy bror, kan tenke meg han blir populær blant damene nå.

    SvarSlett
  2. Kan du ikke lodde han ut hvis du vinner blogge konkurransen, da får du sikkert masse stemmer!

    SvarSlett