mandag 25. januar 2010

Når H pakker

Det hender, aav og til, at man føler man har tre barn istedet for to.
Jeg har dog ikke båret frem det siste. Det er nemlig H det er snakk om.
Denne gangen vil jeg ta opp temaet; pakking av bag til weekendtur:
- Han glemte å pakke ned stillongsen, men ble likevel SVÆRT overrasket over at den ikke lå i bagen. Med andre ord burde JEG ha sjekket at den var med.
- Han husket to forebyggende astmamedisiner, men glemte akuttmedisinen.
- Han glemte thermodressen
- Han vasket lua si i oppvaskkummen (...) på kjøkkenet rett før han dro, men glemte å henge luen inn til tørk da vi kom frem. Dagen etter var den stivfrosset og ute av stand til å varme opp H sitt susete hode.
- Han tok med EN bukse. Jeans. Skitten (og med hull i rumpa skulle det vise seg).
..
Selv om jeg pakket min egen og ungenes bag + kamera og pc synes H at jeg skulle pakket for ham også. Herregud; HAN hadde jo ryddet bilen og fylt på frostvæske!
..
(bildet viser H uten lue men med hullete jeans som kaster et lass sne i sin sønns generelle retning)

3 kommentarer: