mandag 4. januar 2010

Mandagspjatt

Ja da var det tilbake til hverdagen igjen. Startet "soft" med planleggingsdag idag. Aberet er jo at det var planleggingsdag også i ungenes bhg. De fikk dermed overnatte hos mamma og pappa inatt og har vært der hele dagen. Store hadde vært med bestefar og måkt snø og så hadde han akt på et grønt akebrett. Visstnok.

I morgen får vi to nye unger i barnehagen. To småkrapyl på ett år. Jeg gleder meg. Vi har så få sånne bittesmå på avdelingen nå. Onsdag kommer enda en ett-åring og så en snart-to åring på mandag. Moro med nye unger. Og så er det første gang jeg er med på tilvenning også. I august var jeg jo på tilvenning med mine egne i den perioden.
togbane er "i støtet" for tiden, og hey; se hvem som skreller sin egen klementin :)
(For å slippe å banne og steike over lite samarbeidsvillige klementinflekker så svøper jeg ungen inn i et kjøkkenhåndkle mens hun skreller. Skulle hatt en heldekkende burka-sak).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar