søndag 17. januar 2010

Jeg er nominert! Og det kommer sikkert snø i juli også!

Jeg er nominert! Jeg er nominert!
Jeg er nominert til Årets mest originale mammablogg.

Her kan vi ikke gjøre annet enn å stemme i folkens; gi meg et rungende Hallelujah!
Takk til foreldremanualen, og takk til Susan og FruFly som foreslo meg.
Ah..før jeg blir ordentlig rørt her så vil jeg bare si:
-Jada, de andre er sikkert verdige vinnere de også. Men heng dere for all del ikke opp i dem. Stem på meg!
Dere kan stemme HER (litt nede på siden).
Gratis flaggstangfrø til alle som stemmer.

3 kommentarer:

  1. Har stemt. Skikkelig lyst på flaggstangfrø. Kjekt å følga med på vekst til våren. Plz, kankje eg få vinna då. Plzplzplz!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nominasjonen!

    SvarSlett
  3. Hjarteleg!! Ok, kanskje. Koz og zuzz. Hahaha.

    SvarSlett