lørdag 2. januar 2010

De store blå vottene

(Idag har vi vært i akebakken. Eller...vi prøvde ihvertfall. Gikk derfra en halvtime etter med frostskader både her og der.
Jeg skylder det hele på naboen som TVANG oss til å bli med).

Planen var å møtes i akebakken klokka elleve.

Klokka 11.15 har vi alt klart. Bare vottene mine glimrer med sitt fravær.
Jeg spør H: - Vet du hvor de store blå vottene mine er?
Hvorpå han presterer å svare: - Jag vet inte hur dom ser ut.
Ok...de er BLÅ og de er STORE. Hva mer vil du vite? Himmel..

, for at det ikke skal bli noen uklarheter neste gang vottene forsvinner så legger jeg ut et bilde her på bloggen:
(Han hører nemlig aldri på det jeg sier, men får med seg hvert eneste ord av det jeg skriver her;)

Store...blå.....votter....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar