fredag 22. januar 2010

Dagen og husnøkkelen.

Rosa helikopter på YouTube. O`boy i koppene.

Freddan!

Idag har jeg jobbet fra 09.15-16.00. Under denne tiden har jeg:

- kledt på unger
- strødd sand i svingen i barnehagebakken slik at foreldrene skulle slippe å havne i elva
- matet unger med grøt
- skiftet en liten milliard bleier
- lagt unger
- hatt pause som inkluderte kake! (Fredag, dere).
- sunget en milliard sanger og trillet en ball frem og tilbake ørten ganger
- Printet ut bilder, sovelister og bleielister

Etter at vi kom hjem til vårt ikke så veldig lune rede så har vi spist "bårruller", tegnet, H har hatt begge ungene oppå ryggen og lekt hest. Men plutselig ble han til noe dromedar-aktige greier med svært opp-buet rygg og begge ungen falt av og rett nedi lekekassene. Mye skrik og skrål en stund.

Arh, nå gidder jeg ikke skrive noe mer om dagen kjenner jeg. SÅ kul har den ikke vært.

I morgen reiser vi og beøker min bror m.familie på Voss. Så til eventuelle innbruddstyver: Vi tar med oss pc og speilreflekskamera. Dersom dere likevel skulle være interessert i noe av det andre her i huset, f.eks en temmelig nytt vegghengt toalett så ligger husnøkkelen under dørmatta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar