søndag 31. januar 2010

Da jeg skjøt gulvelgen.

Det er litt tidlig på morgenen. H har nettopp krabbet utav senga og er veldig trøtt og rørete. Ingenting unormalt med det.
Vi sitter i stua, han i stresslessen og jeg på tripp-trappen foran pc`en. Jeg sjekker nettbanken og ser at lønna har kommet inn. - Hur mycke blev det? undrer H. Jeg ba sjefen trekke 36 % skatt, men vi ser at jeg likevel får utbetalt en grei lønn. Både jeg og H er fornøyde med tallene og med at jeg var så heldig å få den jobben.

"Der skjöt du gulväljen", sier H (obsobs, fremdeles trøtt og svimmel).
Hva da? GULVelg??
- "Njaaa, eller nei GULDälj" retter H seg selv.
Jaha...skjøt gullELG?? .......sier de det i Sverige?
- "Har ingen aning, va sejer ni här?"
Vi sier "skjøt gullfuglen".
- "Aaaah....."

Jeg: Hahahahahahaaaa, dette må jeg skrive ned! Med en gang! Hahahhaaaa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar