onsdag 9. desember 2009

SMEKK!

Jeg holder jo som kjent på med dette sabla sertifikatet, og i ettermiddag har jeg vært på førstehjelpskurs.
Jeg syntes de andre deltagerne så usannsynlig unge ut, og da den ene presterer å spørre den andre om noe med GLOSEPRØVE var jeg sikker på at jeg hadde havnet på galt sted.
Altså unnskyld meg, men; gloseprøve??? Hahahahaha.
Jeg var den gamle kjærringa, mens de hadde hele livet og mangemange gloseprøver foran seg.

Hva er det forresten med manêrene til dagens ungdom? De oppførte seg jo helt bak mål.

En liten stund der vurderte jeg å skrive en liten notis inn til stortinget (avdeling for oppvekst og omsorg) der jeg ba på mine knær om at de skulle ta bort loven som sier at det ikke er lov å slå barn.

For det sier jeg dere : Kun spanskrøret hadde fungert på den gjengen der.
Og dersom man begynner "smekkingen" i tidlig alder, er jeg overbevist om at det kan bli folk av de aller, aller fleste.


Si ja til spanskrør. Si ja, og gi håp for fremtiden!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar