søndag 6. desember 2009

Nå er det jul, her i vårt hus ??


Alt dette julemaset. Jul meg her og dørkranser meg der.
Alle FLASHER og briefer med hvor langt de er kommet med juleforberedelsene.
Sylteflesket er kommet i spiskammerset, julesåpen er laget og huset er nyskuret og i hver eneste sabla krok titter det frem nisser og engler.

Vel.

I år er det min tur.

I år føler jeg at jeg får revansj for alle de andre julene da jeg ikke har hatt noe som helst klart før lillejulaften...eller sånn.

I år har vi nemlig bakt julemenn, og det FØR 2. søndag i advent.

Vi har julekappe på kjøkkenvinduene (fordi vi aldri tok dem ned etter forrige jul, men likevel), vi har nisser på hylla over ovnen (fordi de aldri ble tatt ned etter forrige jul, men likevel) og mens jeg sitter her og skriver og briefer og flasher så ser jeg at jaggu henger det ikke en snømann i det ene stuevinduet også! Allright! Jeg må da ha slått noen av dere på målstreken her?




1 kommentar:

  1. Du leder på meg! Vel er pepperkakene bakt, men de e rogså spist opp. kalender er på plass, men det andre får vente.heldigvis har jeg hatt vett på å holde på tradisjonen fra barndommens dal, og pynter siste søndag før jul.

    SvarSlett