lørdag 12. desember 2009

Flyvende Lucia


Jeg skulle gjøre et nytt forsøk på julekortbildene nå i kveld. Tenkte det var greit å prøve Lucia-kappene som de skal ha i barnehagen på mandag i samme slengen. Så det ble et slags Luciajulekortbilde.

Det er de to villeste sabla Lucia`ene jeg har sett noen gang!! De formelig fløy rundt i stua her. Jeg hadde plassert meg på gulvet fremfor der de EGENTLIG skulle stå nydelig oppstilt og ble vel egentlig bare stående der med kameraet parat. Innimellom kom de nemlig "flyvende"innom, og jeg fikk akkurat knipset et bilde i fart før de fortsatte ut i gangen, til kjøkkenet, oppi hytta, rundt lekebordet og så ut i gangen igjen. Puh.

....man klarer liksom ikke å bli sinna på noen som er SÅ glade og sprudlende heller.
Men jeg kan jo si så mye som at jeg er glad natten senket seg svart så tidlig som den gjorde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar