tirsdag 3. november 2009

Svineinfluensa og ungenes barnehage

Til dere som enda er i tvil om dere skal ta vaksinen eller ei: se gjerne dette innlegget HER og reflekter over saken.
Hilsen Mammarie - som skal vaksinere seg så snart hun får slippe til.
-
Så over til noe mer positivt:
Vi har nettopp kommet tilbake fra ekstraordinært årsmøte i ungene sin barnehage.
Et møte der vi rett og slett stemte over om barnehagen skulle bestå eller bli lagt ned. (Barnehagen er et aksjelag og det var mye greier det sto på som jeg ikke gidder å utdype her for SÅ interessant er det jo ikke).
Vel, barnehagen består og et stort HALLELUJAH for det. I kveld er jeg kjempeglad :D

3 kommentarer:

  1. Får vel berre ta den he..... sprøyta då. Sjølv om det berre e 70% sjans for at den faktisk virka, og ein muligens må ta den to gongar, og at eg kanskje har hatt svineinfluensa allerede og at ein faktisk ikkje e beskytta før 2-3 veker etter at ein har blitt vaksinert. For ikkje å nevna at produsenten fraskrive seg ALT ansvar. Great! Trur eg skal begynna å tippa lotto... Puh!

    SvarSlett
  2. Du har med å vaksinera deg. Ska eg få seinskada so ska du og!

    SvarSlett
  3. Fuuuuuuuck! ;-) Blir da 1. juledagsparty? Mr. Fisherman e med;-)

    SvarSlett