tirsdag 17. november 2009

Regnklær vs. dress


Idag da H hentet ungene i barnehagen så hadde han fått beskjed om at de manglet regnklær....
Jaaa. Jeg tok hjem regnklærne fordi de er kalde og klamme på denne årstiden (klamme er de vel alltid).
Istedet har de to vanntette dresser hver hengende der.
Skal på foreldresamtale på mandag, så jeg får gjøre meg enda tydeligere da.
Jeg tror også jeg vil stille meg litt kritisk til at de serverer "bingebætyltetøy" på brødskivene...
Bortsett fra sånt småtteri så er vi strålende fornøyde med barnehagen! :D


På mandag blir det også vaksinering av ungene (Svinevaksine).
Vaksinering av barn mellom 6 mnd og 5 år med etternavn a-j skjer fra klokken 08.30 - da er vi akkurat ferdig på foreldresamtale.

Suveren timing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar