lørdag 14. november 2009

dagen

Dagen som gikk.
Vi sto opp 07.20
Jeg gikk og la meg igjen ca 11.00
Og sov til 14.15
Så kjedelig var formiddagen.
Men etter det ble det pangpangpang:
H kjøpte Playstation3 på Elkjøp (menn er også gutter...eller sånn)
Vi handlet på Ica Maxi
Besøkte venner
Hjem til barne-tv
Forberede kveldens middag, eller..eh..kvelds
Legge Lille
Rydde litt
Se på at H leker med Playstation3
Høre på Rosa Helikopter
(okay, her har jo travelheten avtatt mye ser jeg)
Nå skal jeg poste dette røret her, og så legge Store.
Og litt seinere blir det middag og nytt Buzz-spill :D
En konsentrert liten fyr som ser "Rosa Helikopter" på YouTube

Og et lite troll som straks skal sette i et HYL fordi hun ikke får koblet sammen vognen og lokomotivet.


1 kommentar:

  1. Høres ut som en ganske vanlig lørdag synes jeg;) Ja, bortsett fra det rosa helikopteter (burk;)
    Jau, jau... ljjjjusmys blir det selvfølgelig!!:) Ha en finfin lørdagskveld! Klem fra Heidi

    SvarSlett