søndag 29. november 2009

Da H kom hjem

Hallelujah. Da var H hjemme igjen fra hasj og Red Light-land.
Lille viste oss sin mindre utviklede hukommelse da hun ble litt sånn flau når vi møtte H på trappa.
Etter at hun hadde fått tenkt seg litt om og snakket litt med han så snudde hun seg mot meg med et "eureka!"- utrykk og sa: PAPPA!!! og ble så glad.
(Note to self: aldri reise fra Lille mer enn ên natt).
Store viser frem Ole Brum Smarties-dispenseren han fikk
(hujedamej, her var det Ole som var i fokus og ikke Store)


Ungene fikk også hvert sitt miniatyr KLM-fly. Det falt i smak kan man si. Store sover med sitt....
Jeg fikk sjokolade i mange varianter, deriblandt hvit (som ser så eksklusiv ut at jeg er not worthy på en måte. Må mote meg opp en stund før jeg smaker på den).
Jeg ville egentlig ikke ha noen gave, men altså...sjokolade blir jo aldri feil :D
.

Det beste av alt var setet. Store sitt nye sete. Som H kjøpte andre dagen og drasset på fra butikken, til hotellet, på toget, i drosjen, til nytt hotell, på bussen og i det hele tatt.
Jeg vet ikke om det var verdt de 850 kronene vi sparte men jeg håper det.
Maxi Cosi Rodi XR heter det, og i Nederland er det til halv pris dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar