torsdag 15. oktober 2009

Ticket to heaven vinterdress


Vinterdress Ticket To Heaven:


Her må man være obs på at denne dressen er STOR i str.
Storebror bruker mest 104 i klær , dressen hans er 98 og fremdeles romslig.
(Nå mener jeg å ha lest et sted at årets str er mindre??)
Dressene er noe lange i ryggen men ellers elsker jeg passformen. Lett å bevege seg i.
Pelskragen på hetten kan taes av om ønskelig.
Det er en god og varm dress med bra slitestyrke.
Har holdt vannet ute hos oss, men kan trekke noe vann nede på beina syns jeg.
Jeg liker godt kneppinga i halsen. D.v.s at glidelåsen går ikke helt opp under haka, og gnager heller ei. Det siste stykket er kneppet med en trykknapp.
Nede er dressen god og stram rundt skoene.
Den har slike gummi (hard gummi)-strikker under beina.
Desse tåler mye juling før de ryker, men personlig liker jeg de ikke så godt.
Dersom man har sko uten hæl f.eks, må jo desse være grusomme å gå på.
Barnet vil jo alltid føle at det er noe klumpete under skoen.
Det samme dersom strikken sklir for langt frem eller bak.
Men strikkene kan selvsagt enkelt skiftes ut dersom man ønsker de "vanlige".

Alt i alt er vi godt fornøyde med dressen!


2 kommentarer:

  1. Men hallå! Jeg googlet Ticket 2 heaven, og vips der var du jo! Hvordan går det? Har du kutta ut ED du også eller?

    Trivelig å "se" deg igjen :)

    SvarSlett
  2. Ja jeg har fremdeles konto der, men har ikke skrevet på en stund. Fant bloggen din for en stund siden, men har liksom ikke fått meg til å ivitere meg selv inn der ;)

    SvarSlett