søndag 11. oktober 2009

stikkpiller og regn



Etter å ha gått på en halsbetennelse-smell i går,
og ligget i sengen i flere timer fant jeg ut at nok fikk være nok og tvinget ed to 400 mg Ibux.
20 minutter senere var jeg et nytt menneske!
Jeg ringte mamma og fikk henne med ut på tur.
Så kledde jeg (ut?) opp ungene og stappet dem oppi tvillingvogna.
Det var nydelig å komme seg ut en tur!
Idag kjennes det igjen ut som jeg har et sagblad i halsen,
og det eneste vi har igjen av medikamenter er stikkpiller og flytende Ibux.
Det er vel unødvendig å si at det første blir uaktuelt. Haha.
Det var meningen vil skulle ut på tur hele gjengen her,
men nå ser vi på yr.no at været blir idiotisk utover dagen. Grmf.
Det ER jo ikke det at vi ikke har regnklær, men....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar