torsdag 22. oktober 2009

Når vi snylter på naboene

Noen ble sikkert veldig bekymret da jeg kun postet det der kabel-innlegget i går.
Kun et crappy bilde og en enkel setning.
Vel, det hadde seg slik at vi fikk "ny" databenk hos kusinen min i går (heihei!).
Benken var mye større enn vår gamle, og vi måtte da ommøblere halve stuen.
Vi måtte også flytte på det meste av kabler og sjait, deriblandt kabelen til vår trådløse router = ikkenoe internett på flere timer!
Ganske kritiske greier.
Men heldigvis har vi naboer med trådløse nett.
Grunnen til at det likevel ikke ble blogget mye var at det var så dårlig dekning her oppe,
så her er en melding til naboene:
Dersom jeg skal snylte internett hos dere på vettug vis så se til helsike å plassere routerne i det vinduet som peker opp mot oss!
Amen.
Har jeg nevnt at jeg hater webkameraet på denne pc`en?

1 kommentar: