lørdag 10. oktober 2009

ah! jeg er skalleeet!


Idag klippet jeg meg. Type bob.
Jeg har ventet et helt år etter Blond Spray-ulykken, men nå gjorde jeg det.
Hun klippet det hun måtte, og fikk det så bra som det kunne bli.
(Jeg har heldigvis en venninne som driver frisørsalong, så da blir det mindre skummelt).
Det er bare det at kort hår er så lite meg.
Nå er det bare til å spise vitaminpiller og få håret til å vokse ut igjen fortere enn f.
Da Store hørte at jeg skulle klippe meg, så ville han også.
Han har aldri klippet seg hos frisør, så vi var spente på hvordan DET skulle gå.
Men ingen grunn til bekymring.
Store klatret verdensvant oppi stolen,
fikk se racerbiler på dvd og syns bare det kilte litt et par ganger.
Og han ble så fin at :)
Håper ikke han får dyre vaner nå da.
Neste gang blir det mammaen og klippemaskin som vanlig nemlig.

2 kommentarer:

  1. Såg jo kjempefint ut da!:-) Vekse fort skal du sjå. Berre drikka masse øl;-)

    SvarSlett
  2. Ja tenke da blir ein heil desimeter i romjulo!!

    SvarSlett