lørdag 12. september 2009

Troll Classic

I barnehagen har vi Rampetroll-dressen til Store. Og her hjemme har vi hatt Reflex.
Reflexen har holdt i 1,5 år men måtte gi tapt nå da Store er i en sabla aktiv alder.
Det ble to-tre hull i den, hvorav den ene var særdeles velplassert i rumpa. Allright!
Har nå surfet finn.no i lengre tid, men Trolldressene der går jo som varmt hvetebrød og er helt umulige å få has på!
Derfor ble det denne her, som jeg kom over inne på markedsplassen på Nybaktmamma.com.
Den var helt ny, med merkelapper og alt. Men til redusert pris selvsagt.
Størrelsen er "noe" romslig, som man kan se på bildet. Store er egentlig ikke spesielt stor.
Han har noe klær i 98 fremdeles, men mest 104 da. Denne dressen er 110 cm.
ANYWAY (skrev meg helt bort): Troll Classic er jo både vinterdress og vår/høstdress i ett.
Alt etter om man har i ullfôret eller ei. Så da har vi denne her hjemme,
som både vinterdress og vanlig dress, og Rampetroll + Ticket vinterdress i bhg.
Lille har Reflex høstdress og PO.P vinterdess i barnehagen og ein Reima høstdress her hjemme. Foreløbig ingen vinterdress hjemme altså. Vi får se om det blir nødvendig etterhvert.

3 kommentarer:

  1. Jeg spammer deg. :D

    Fin farge på den dressen.
    Jeg har aldri helt skjønt greia med Troll, men de skal ha for god sliestyrke. :)

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri prøvd den på egne barn, kjenner bare til Troll fra barn i barnehagen. :)

    De var vanskelige å ta på selv for de små, det synes jeg var dumt med Troll (tenker på de med løst for) Nå var dette i 2005, de er kanskje forandret siden det. (?)De klumpet seg liksom sammen nederst,ikke bra.

    Jeg hadde egentlig tenkt til å prøve Troll til mellomste i år, men så gav jeg etter og kjøpte Reima (lilla!) i år igjen. Fint med det kjente og trygge vøtt. :P Får se til neste år om jeg er så vågal at jeg prøver noe nytt.

    (Vi var helt crazy i fjor høst, da fikk mellomste Reflex sin høstdress. Og den var jo bra!)

    SvarSlett
  3. Nå gikk det opp et lys for meg her.
    Rampetroll har fast for! Haha.
    Har ikke sett de dressene i det hele tatt jeg.

    Mellomste har den Reima-dressen og en stiv, fæl en fra Sportmann i reserve. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en ekstra (brukt i så fall) som hun kan ha hjemme.
    Har du prøvd Reflex sin vinterdress?

    SvarSlett