mandag 14. september 2009

Tomatsuppe denne gangen også.

Hadde en finfin dag i går. Mye på grunn av dette:
Ut på tur i sabla fint vær!! Store har ny tursekk fra Bergans.
Med hoftebelte og brystreim.Sendte H innom Inter Sport på lørdagen.
Han greide å kjøpe 18 liter (5-8 år) istedet for 12 literen (3-5 år) da, men den funket greit likevel. Har kun en drikkeflaske og et sitteunderlag oppi.
Storebror sitt antrekk:
Rampetroll dress (Troll), Boco lue og Viking Thermo støvler.

Lek i bekken/elva. Det ble etterhvert veldig vått men begge dressene holdt vannet ute! Imponert! Lille sine Gore Tex sko holdt også mål.


Vi spiser suppe. Store bestilte tomatsuppe denne gangen også.


Vandrer litt videre. Mammaen med Stormberg bukse og Missing Link jakke.
Lille-reka med Reimatec dress, Reima lue og Ecco GoreTex sko.


Da vi kom hjem la vi Lillesøster, og så lagde jeg og Storebror muffins.
Sånne fra Regal (?), som vi spritet opp med kakao og lagde egen glasur på.
Den som følger med er rimelig tam.
I går var altså en kanon dag, idag ble det noe mer stress.
Men det skal jeg skrive om litt seinere, får nå skal jeg putte en oppspilt 3-åring i seng.
Himmel.
Ønske meg lykke til.


1 kommentar:

  1. Jeg tror jammen du er den sprekeste mammaen jeg vet om, skulle vært gift med Lars Monsen du og fått mini Monsen unger. Kommet ut av livmora med spikkekniv og stormkjøkken

    SvarSlett