tirsdag 29. september 2009

Skjut mej

Det ble en lang dag i dag.
Det ble en seriøst lang dag.
Det ble en så innidetrødestehelvete lang dag.
Først var det jobb fra 8.15 - 15.00 (litt tilleggsinfo her: sykkelen min la inn årene da jeg var kommet ca 300 meter avgårde, men heldigvis kom naboen susendes forbi og jeg fikk haik. Så fikk det heller være at hele meg stinket røyk etterpå :)
Så var det ikke mye å ta seg til mellom 15 og 16.30.
Ble til at jeg gikk til butikken, kjøpte en tebriks og en sjokolade,
gikk tilbake til barnehagen og surfet en times tid.
Ja så var det personalmøte da. Fra 16.30 til 19.00
Da jeg sjekket mobilen litt før sju så jeg at jeg hadde fått en sms fra H hvor det sto: "Skjut mej".
Han var hjemme med ungene. Og jeg regnet kjapt ut at det var snakk om en bæsjebleie...heheheeeeeee.
Nå er ungene i seng, og det er bare det ene som ligger og roper bittelitt....
"mammaaaa!!! Eg vil ha kranebiiil!!!"
"Mammaaa!! Boko datt utav sengo!!"
....og så bortetter.
Han ligger riktig nok i annen etasje, men en 3-årings stemme bærer overraskende bra.

1 kommentar:

  1. Jeg er ped.leder, ja. Eller, var.
    Vikariatet mitt gikk ut i juni, midt i permisjonen. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre når permisjonen er ferdig, har litt lyst til å gjøre noe annet.
    Men førskolelærer er jeg vøtt. :D

    SvarSlett