onsdag 9. september 2009

Missing Link gallajakke.

Jaha. Hva skal vi skrive om idag da?
Jeg kunne skrevet om da jeg moste hodet rett inni noen LEKTER som H hadde lastet på takbøylene. Jeg gikk rett i knestående og fikk tidenes Donaldkul(er).
Jeg kunne også ha fortalt om da jeg syklet hjem fra jobb i går og blåste av veien.
Det er klart jeg kunne skrevet litt om da vi hadde med oss nok en gruppe 2-åringer i båt idag, eller da styret på sykkelen min plutselig sluttet å svinge!
Men til helsike med alt det der.
Jeg vil skrive om min nye jakke!
Min nye og fryktelig kjekke og fine jakke fra Missing Link (Chanook) som er veldig kjekk sammen med min nye og veldig fine fleecegenser fra Missing Link (fikk i tidlig bursdagsgave hos søster). En vannsøyle på 15 000. Pustende blabla på 8-10 000. Dette blir greier.
Det er ikke det at jeg ikke allerede hadde en god skalljakke, den grønne fra Stormberg,
men den har jeg fått noen flekker på (svarte f!!) så den blir barnehagejakke.
Og Missing Link blir BESTEJAKKE. Til best. Det er det den er til. Best. Til best og til fest.
Til galla. Til dåp. Til konfirmasjon og bryllup. Og begravelse, sort som den er.
Det er viktig å holde seg tørr til enhver tid.
15 000 i vannsøyle.
Håper det regner noe ukristelig hele helgen.

5 kommentarer:

  1. Legg ut bilde av den!:-)

    SvarSlett
  2. Nei, eg såg ikkje linken med ein gong... ;-)

    SvarSlett
  3. Hoho, nei må begynna å laga linkane raue elle nåke. Men min e tofarga då. Grå og svart. Ska du kje få deg blågg snart? Puff.

    SvarSlett
  4. Møkka-Tine. :P
    Datteren min måtte ha med laktoseredusert melk selv da hun gikk i kommunal barnehage. Haha. :D

    SvarSlett