søndag 6. september 2009

I marka med Buff

Vi er i gang!



Skummel bro merket med 1980. Det er eldre enn meg, det!

Pause med tutt og kos.


Tomatsuppe.



Store vasker koppen sin. Mange ganger.



Jeg syns alltid jeg får sånn artig kreft-look med Buffen.



Idag har vi vært på tur i...naturen. Ikke var det skogen, og ikke var det fjellet. Da heter det sikkert "marka" da?
Jeg måtte jobbe kraftig for å få H avgårde. Han kom på alle mulige sinnsvake unnskyldninger og triks. Men idag var jeg beinhard. Det smarteste er å spørre noen dager i forveien, da virker det så langt frem og så mye lettere å svare ja. Og når jeg har fått "ja" fra H, så går jeg sporenstreks til Store og forteller hva som skal skje.
Når vi har lovd Store noe så holder vi det. Det er en regel H er veldig enig i.
Når så turdagen kommer og H begynner med alle triksene, så kan jeg bare minne ham på at vi har jo lovet!!!

Og da blir det slik.

3 kommentarer:

  1. Det skal jeg prøve på sniken av en samboer her også.
    Søndager er til for å se på fotball, liksom. ::P

    La deg til på blogglisten min, håper det er greit.

    SvarSlett