lørdag 19. september 2009

Hva med oss da???

Herregud. Ungen min har reist fra meg.
Svosj - borte!
Mamma og pappa tok med seg sine to eldste barnebarn og dro på campingtur.
De har visst slått "leir" ved en skole.
Det er jo sabla greit siden det da sannsynligvis er en lekeplass i nærheten.
De skal sove i bilen, så jeg har sendt med sovepose, teppe og ullklær.
Veldig moro for ungene dette her sikkert, men....hva med meg og H??
Vi blir nødt til å drukne sorgene våre med henholdsvis Smirnof (Ice) og Glen (Livet) i kveld.

Her sitter de så fornøyde i en fullpakket bil. Litt tilfeldig pakket også ser jeg, haha.
Melding til søster: jeg fikset I sin sele etter at jeg tok bildet.

3 kommentarer:

  1. Da va jammen godt du ordna på an, såg litt slakke ut.

    SvarSlett
  2. Så gøy med tur sammen med besteforeldre. Du og H finner sikkert på noe gøy, kanskje det kommer en liten en etter 9 mnd :))

    SvarSlett