søndag 6. september 2009

Award og rare fakta om meg?


Jeg har fått en award!!! Min første ever. Tusen takk FryFly (hun med de kjempefine bildene!)
Håper jeg gjør det riktig her nå. Det er ihvertfall meningen jeg skal fortelle 10 ting om meg selv. Og vi liker jo oss selv, så dette skal gå fint:
1. Jeg har en sinnsvak frisyre for tiden fordi jeg i november i fjor sved av 50 % av håret mitt (ikke kjøp Blond Spray folkens!)
-
2. Jeg vil gifte meg en gang, men ikke før H har fridd og ikke før dette sinnsvake håret har vokst ut igjen. Extensions kan være en utvei.
-
3. Jeg har hatt midtskill med sort hår på ene siden og blondt på den andre. A la Cruella DeVil. Hadde det slik i over et år.
-
4. Alle tror at jeg røker eller har røkt. Vel, det gjør/har jeg ikke. Dersom vi ser bortifra et par ganger i en alder av 12. Jeg og en venninne puttet tobakken inn i tomme sigaretthylser med en blyant fordi vi ikke fikk til den derre maskina. (Winner Tip?)
-
5. Jeg har vært på Backpacking i Australia. Da jeg var 22 år. Kommer muligens backflashs derfra her i bloggen.
-
6. Jeg "studerte" på Universitetet i Bergen i ett år. Det vil si at jeg bodde i Bergen og hadde mye fest og moro, men fikk aldri noe vitnemål. (Fikk derimot endel studiegjeld) Det var en herlig tid.
-
7. Jeg tåler ikke religiøse mennesker som bare MÅ prakke troen sin på andre.
-
8. Da vi var noe yngre moret jeg og en kamerat oss med å stjele sandpapir fra naust, helle bensin på snø og tenne på, tenne på gresstuer og lage små sagblad om til "dirker" som vi så fikk opp hengelåser med.
-
9. Jeg er sannsynligvis det mest konfliktsky mennesket på denne siden av vannskillet.
-
10. Jeg blir som regel oppfattet som en "iskvinne" og er det vel også. Men har mine svake øyeblikk. Dersom noe rører meg har det som regel med barn å gjøre.
--
Jeg sender denne awarden videre dit herren måtte føre den. Hahaha.

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha!;-) Har ein mistanke om at det var meg som var venninna med blyanten? ;-) Da va tie da!

    SvarSlett