tirsdag 25. august 2009

vin-influensa??

Jeg siterer meg selv i går:

"Et par bilder av smårekene, og så er det natta for min del. Før åtte på kvelden. allright!"

Og så la jeg meg.

Og så fikk jeg sms.

"Vin hos **** i kveld? Et glas eller to klara du sjøl om du e blitt arbeidsdama :-D"


Slike sms`er er ikke hverdagskost. Så jeg slo til. Hadde sv. festlig kveld.
Dagen idag har ikke vært fullt så bra...for å si det slik...
Et glass eller to. Pfffft.

Jeg beynte på jobb 09.30 idag.
Fra 09.30 til ca 12.30 ville jeg bare dø.
Fra 12.30 til 16.00 gikk jeg rundt som en levende zombie.
Så var det en halvtimes pause og jeg fikk endelig signert arbeidskontrakten.
Så var det personalmøte fra 16.30 til 19.00 og jeg ville helst dø.


Men nå er jeg hjemme. Fått i meg to vårruller og tre karamellkjeks og ser ganske så lyst på det hele.

1 kommentar:

  1. Hihi... høres festlig ut i går og tilsvarende grusomt ut i dag. Men sånn i ettertid er det verd det;) Venninnefjas og latter som blir gode minner er gull! Klem

    SvarSlett