mandag 31. august 2009

Princess??

Idag var det mamma og pappa som hentet ungene i barnehagen. Fordi mamma hadde så lyst.
Helt siden Store var 8,5 mnd (med unntak av 7 mnds mammaperm da Lillesøster ble født)) har de passet ungene, så det er sikkert litt rart å plutselig aldri se noe til dem.
H hentet ungene hos mamma, og så hentet de meg alle tre. Min lille familie.
Jeg pleier alltid åpne bakdøren og si hei til ungene før jeg setter meg inn i bilen.
Det samme gjorde jeg idag, og oppdaget øyeblikkelig at noe var ramlende galt.
Store var iført en lysgrønn hettejakke med påskrift; Princess!
Jeg spurte ham hvems den jakken var. "Min", svarte Store og så glad ut.
Akkurat.
Seinere ringte jeg mamma for å høre hvordan det hele hang sammen,
og hun fortalte at han hadde hatt den på under regnklærne i bhg.
Jeg HADDE fleecegenser til ham der. Har den blitt våt kanskje? Sikkert.
Men sånn for fremtiden vil vi unngå Princess-jakka så godt det lar seg gjøre.
Jeg skal grave frem all ull og fleece vi finner og legge i byttekorgen til Store.
Puh.
Princess.
Hahaha.


Prinsesse Storebror er idag iført regnsett fra Duckfish og Viking Thermo støvler.

Prins(esse?) Lillesøster har dress fra Reima, sydvest HH og Tretorn ullfôrede støvler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar