søndag 9. august 2009

Hyttehus og lekser

En liten som har tjuvlånt storebroren sine støvler.


Vi er tilbake igjen fra hytteturen.
Dersom det kan kalles hytte da, det var jo mer som et luksushus!!
Helt nybygget. Fancy inventar. Flatskjerm. Internett.
To bad, to kjøkken. Fem soverom.
Jeppjepp, slik skulle man hatt det hjemme også!
Lille var som vanlig ekstremt travel..
Og jeg gleder meg, gleder meg, gleeder meg til hun blir bare bittelitt eldre.
-
I morgen starter en ny uke på jobb. Jeg har jo bare hatt en "ordentlig" dag, d.v.s med unger til stede. Det var travelt, ikke minst for hodet! Jeg gikk med en huskelapp i lomma, og den ble bare lenger og lenger utover dagen.
I går og idag har jeg laget følgende:
- bleieliste
- soveliste
- dagsplan
- ukeplan
Puh. Og det gjenstår enda to "lekser".
Ja for det føles jo litt som lekser egentlig.
I fremtiden vil jeg forhåpentligvis få tid til slike gjøremål mens jeg er på jobb.
Jeg skyr lekser som pesten.
Lekser må brenne.

2 kommentarer:

  1. Så koselig å se lille i Ingrid sine gamle klær

    SvarSlett
  2. Mykje som skal gjerast før eit nytt barnehageår begynner, har hatt ein del ting å gjere klart eg også... men det kunne eg heldigvis gjere mens eg var på jobb :)

    SvarSlett