mandag 3. august 2009

Hardangervidda anno 2001

Ren og skjær lathet gjorde at jeg ikke gadd scanne inn bildene, så jeg tok bilder av bilder.
Dette er den...andre dagen?
Vi har overnattet i en hytte som noen bekjente av venninnen min eide.
Vi lånte kokegreiene deres og brukte godt over en halvtime på å lage Toro grønnsakssuppe.
Her pusser venninnen min tenner ute i Guds frie.


Har overnattet på turisthytte. Kostet det hvite i øyet.
Her er jeg klar for neste etappe, i mammas strikkegenser.
Jeg har den store sekken på ryggen. Den var en ordentlig rugg.
Vi kalte den "Goliat".
Den lille sekken het selvsagt David.
Vi byttet på å bære David og Goliat.


Fremme på ny turisthytte; "Rauhelleren".
Kritisk utmattet etter ti timers trakk.
Venninnen min hadde sunget "Eg ser" av Bjørn Eidsvåg ca hele veien.
Eg ser at du e trøtt, men eg kan ikkje gå alle skrittene for deg. Du må gååå dii sjøøøl.
Genialt.


Helt på vidda.

2 kommentarer:

  1. "nej da må du nok opp på vidda"

    SvarSlett
  2. HAHAHA, eg hadde fortrengt den der eg!

    SvarSlett