tirsdag 4. august 2009

Et barn blir "forfremmet"

Bilde fra den sorgløse tiden da man hadde ferie.


Idag:
- syklet 7 km og levert unger hos søsteren min
- syklet 3 km tilbake til jobb
- syklet 3 km ned til søster og hente ungene etter jobb
- sykle 7 km hjem igjen
Åomaigadd. Godt dette ikke er standard dag.
Blir sykling til ungene sin barnehage i morgen da, men det er jo mer for kos :)
De skal ha sin første tilvenningsdag. Moromoro. Håper på godvær.
Nevnte jeg forresten at jeg ble "forfremmet" i går?
Da jeg gikk på jobb, var jeg forskolelærer.
Da vi hadde lunsj, var jeg forskolelærer.
En stund etter lunsj ble jeg pedagogisk leder.
Og så ble jeg svimmel i hodet, og er det enda.
Pedagogisk hvaffornoe?
Jeg er jo bare et barn!
-
Hilsen Mammarie - et barn på snart 28 år.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med ny jobb.
    Jeg er kraftig imponert over syklingen din.

    SvarSlett
  2. Gratulera! You go girl;-)

    SvarSlett