lørdag 1. august 2009

Ekspedisjon ku - bilder

(Gjør oppmerksom på at bildene er tatt med random Casio kompaktkamera)
Vips, etter ên km eller sånn så var vi til skogs.


Lille har lagt beslag på matboksen. Den inneholder kjeks.


Og vips så var vi på vei tilbake igjen.
Store digget skiltene med skogsinformasjon som sto langs løypa.
Lille har dratt av seg hårbåndet for `nte gang.


Jeg tar en milliard bilder av meg selv, og dette blir det beste.


Furu-informasjon.
Grunnet til at Store er så svinaktig interessert er fordi det er avbildet en lastebil med tømmer.


Store tar bilde av gamla.


Og gamla tar bilde av Store - som har funnet gravemaskinhimmelen.
-
Nå skal vi snart til naboen på pizza, men før det må jeg vise dere min nye anskaffelse.
La meg bare rote frem bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar