fredag 7. august 2009

Dytting og hyttetur

NÅ har jeg bloggabstinenser!
Rakk ingenting i går, da gikk det i ett.
Først mer tilvenning i ungene sin barnehage (og det gikk kjempefint), så besøke mamma og pappa som endelig var kommet hjem fra ferie.
De to der er jo ikke normale.
Hvem i huleste gidder å kjøre helt til det nordligste nord av Norge med en bil som bare starter når den selv har lyst??
Det hadde blitt en del dytting ja...
Samtale mellom meg og mamma. Pappa sitter og hører på:
Jeg: Ja, det ble vel mye dytting på deg??
Mamma: Mja, joda. Og av og til måtte han (pappa) hjelpe meg
Jeg: Eh...hvem styrte bilen da viss dere dyttet begge to?
Mamma: Ingen.
....
Jeg er lei for at jeg ikke har visst dette tidligere, så jeg kunne advart alle fra Hordaland og opp til Finnmark: Se opp for sølvgrå, førerløs WW!!
-
I skrivende stund sitter jeg på en firmahytte.
Jeg har ingenting med firmaet å gjøre. Men vi er med et vennepar her.
De har forsåvidt ikke så mye med firmaet å gjøre de heller, haha, men vi er nå her og er veldig glad for det.
Ungene la seg fint i ukjente omgivelser.
Store brant seg på en lyspære en times tid senere.
Så fikk han en kald pølse og litt pappakos.
Og så la Store seg fint igjen.
Og det skal mammaen gjøre også nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar