tirsdag 7. juli 2009

Vi drar, hold ut.

(Bilde fra i går)

Idag pakker vi. Jeg og ungene blir med broren min (+ fam) til mamma og pappa sitt fritidshus ute i havgapet.
D.v.s, broren min har eget hus, som ligger ca 1,5 meter fra mamma og de sitt.
Jeg tror vi kjører i tolv-tiden. Litt for lenge å vente for Store som er veldig klar akkurat nå!
Det regner her nå, og er vel bare i underkant av tjue grader. Så jeg må pakke regnklær og stæsj også. Håper bror har plass i bilen. Noe jeg tror han IKKE har, høhøh.
Vi blir en natt, eller to. Vi får se. Kommer litt an på H og hvordan han jobber.
Det brenner jo ikke med å komme hjem dersom han er borte mesteparten av dagen likevel.


Det finnes ikke internett der ute, og jeg får ikke mobilbloggingen til å funke så det blir litt dødt her en stund desverre.
Hold ut!!
--

(melding til H: hadet, edkm!)

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för din kommentar! Jag hoppas att ni har en skön vecka!

    SvarSlett