søndag 5. juli 2009

Travledagen

Jeg har jammen ikke hatt tid til dere idag. Har måttet prioritere Plantasjen (gah) der vi lette etter hagestol, men fant kun i hvitt. Og hvitt er hel**** på jord når man har unger.
Etter Plantasjen hadde vi en liten besøksrunde og forstyrret ikke mindre enn to middager..konge...like greit å pakke seg hjem med andre ord.
Hjemme ble det rydd, støvsuging, bilmekk og vedkløyving i skjønn forening.
Da alle desse festlighetene var overstått fikk vi grillbesøk av alle de vi hadde forstyrret middagenene til tidligere på dagen. De var altså klar for en middag nr.2 - slæsj- kveldsmat.
Litt før åtte var vi atter alene her på haugen vår. Da la jeg begge rekene, mens H gjorde ett eller annet med bilen. Jeg tror han satte på den delen av eksosanlegget som falt av (jises) da vi kjørte hjem fra Plantasjen.
Så begynte jeg på et strykeprosjekt.
Navnelappene til Store sine barnehageting- og klær har jeg hatt klare lenge, og nå har jeg endelig komlet meg til å bestille til Lille også. De kom i posten i går, ubegripelig rask levering fra *Askeladden*, så idag var den store strykedagen! Se forøvrig bildet ovenfor.
Den første sokken smeltet jeg liiittegranne, men etterhvert fikk jeg ordentlig bra dreis på strykinga må jeg si.
Husmorpoeng!

1 kommentar:

  1. Tretorn är ganska romselige ja. Prinsessan har ganska små fötter så vi har 24 till henne & ändå har hon god plats.

    Ha en strålande vecka ;D

    Klem Sessan

    SvarSlett