onsdag 22. juli 2009

on tour


Woho! Endelig nett! Betaler riktignok 200 SEK for 3 døgn, men det er det verdt!! Hallo verden!
Vi har vært på Gvarv og befinner oss nå litt utenfor Karlstad. Vi bader i Väneren (staves slik?), shopper, drikker skogsbærcider og JAGER UNGER. Himmel. Lille er verst. Stikker av i ett kjør.
Søster med familie er her også. Noe som er veldig greit siden:
- de har sykler med seg, som vi låner så ofte vi kan
- de hadde med seg to stk. babysafe - så mye vi fikk tjoret Lille til senga
- de har unger på samme alder som våre
- vi da får høre folk med vår egen dialekt = ingen hjemlengsel
H klager på at jeg er usosial nå, så tudelu.

4 kommentarer:

  1. Shit, har dåke fint vær? Her e da så dårlig at eg grine meg i søvn kvar natt. Været må dø! Korti kjeme dåke heim? Eg har ferie neste veka, å teke sikkert turen te moderheimen.

    SvarSlett
  2. Idag har me regn. Uhu. Men hjelpe at da suge heima og då.
    Kjeme søndag elle mandag, so då må me BONDA!!!!

    SvarSlett
  3. Good!:-) Gjer lyd når eg veit korti eg kjem.

    SvarSlett
  4. Så søtt :)

    Delta gjerne på
    www.fotoverden.blogspot.com

    Mvh Nina

    SvarSlett