fredag 24. juli 2009

Loco

Et kjapt innlegg mens jeg sitter her i camp-let`en og venter på at H og Store skal komme med pizza.
Ungene våknet halv sju idag tidlig!!!
Og H var våken klokka seks. Herregud, hva feiler det familien min??
Jeg var klar til å hudflette hvemsomhelst de første timene av denne dagen.
Men så dro vi til lekeland igjen, og da ble alt mye greiere.
Der kunne ungene herje og løpe fritt uten at vi måtte kjefte fordi dittenogdatten ikke var lov.
Det som har vært stress denne ferien har vært å hele tiden ha måttet ha et øye på Lille.
Hun stikker av i et forbasket kjør!! Det er til å bli gal av. Gal. G-A-L. LOCO!
Idag satte jeg henne fast i vogna, og fikk, for første gang denne ferieturen (i ungene sin våketid vel og merke), sitte helt i ro i campingstolen min i mer enn 4 minutter. Det var himmelsk.
-
(Husker Store også var slik på samme alder, så jeg regner med hun vokser det av seg.
Om et år eller sånn.
Ugh).
I morgen pakker vi sammen her og begir oss vestover igjen.
Vi vet ikke hvor vi skal, men hvertfall på hjemvei.
Til fedrelandet.

1 kommentar:

  1. Stikk av alderen er slitsom, husker den godt fra i fjor sommer. Som du sier er den over neste sommer. Jeg så forresten en mor i Danmark med sånn gammeldags sele, akkurat som en vogn sele som man holder barnet i, jeg hadde en sånn da jeg var liten for jeg var vist et stikk av barn jeg også

    SvarSlett