torsdag 2. juli 2009

Kontrakt

Min nye arbeidsplass.


Da var kontrakten undertegnet. Først og fremst for et halvt år, og etter all sannsynlighet og solemerker og greier blir det et halvt års fornyelse etter jul.
Stillingen er som førskolelærer i friluftsbarnehagen der jeg har hatt praksis i år. JEG KAN SYKLE DIT!!! Hurrahurra :D


Stillingsprosenten er 80, og så tar jeg selvsagt det som blir av eventuelle vikardager.

Lønna er den samme som søster får som ufaglært når hun vasker ned leiligheter....hrmf.....men samtidig er det en bra lønn i forhold til det man ser førskolelærerne har i offentlig sektor. Så jeg er fornøyd.

4 kommentarer:

  1. Juhu!! Gratulera igjen, og velkommen til A4-livet! Everyday!Mohahahahaha;-) Jeeeeee! Når begynna dù?

    SvarSlett
  2. Hjarteleg!
    A4 ja...herlig....men da kan jo henda da slenge ein og anna fridagen når da e 80% då :D
    Eg begynna 3. august. Må få te treff før da.

    SvarSlett
  3. Yes. Mulig eg tek ein tur heim neste helg. Elin skal heim. Men dåke e vel kanskje på ferie då?

    SvarSlett
  4. Neidaneida, e lenge te me reise!

    SvarSlett