lørdag 11. juli 2009

Du gamla, du fria.

Jeg elsker denne. What`s not to love? Bare sjekk frynsene på solseilet!
Vi skulle egentlig ikke dra på ferie/campingtur før om to uker, men nå ser det ut til at vi fremskynder det en uke. Ikke meg imot, jeg er klar som et egg! (Må google det der ordspråket en dag).
Vi tenkte å ta første stopp på Teksten/Barnas Camping.

Der møter vi søster m.familie, de reiser allerede på mandag. Men på Teksten er det så bra lekeplass, at der går det fint an å ligge noen netter.
Vi tenkte å overnatte til lørdagen og så flise over til Sverige. Herlige Sverige med krone som er enda mindre verdt enn den norske. Allright!
Vi har spart mye penger "over there". Kjøpt ikke mindre enn to barneseter og en vogn. Og dersom herren er med oss og det er nok plass i bilen så blir det kanskje et sete denne turen også. Vi trenger jo dobbelt sett nå som vi har så mye biler i tunet ;) (Hoppsann, har jeg ikke fortalt om den? Vi har kjøpt en bil til. Lik den vi har sånn ca).
H håper å få klar den svarte/nye til turen. Den er ikke EU-godkjent nemlig, men alt skal være i stand nå så det hele er bare en verkstedstime unna. Håper vi.
Nok om BILER.


Bilde av Store og kusinen. Teksten Camping 2008.


Dersom dere vet om noen geniale campinger eller parker i Sverige må dere skrike ut! Og nei, ikke Liseberg. Jeg liker å gå utav karusellene på egne bein, og ikke bli fraktet med helikopter.

1 kommentar:

  1. Vet ikke hvor langt sør dere skal i Sverige men Varberg og Halmstad er 2 fine sommerbyer med fantastiske strender, Varberg er ca 45 min fra Gøteborg og Halmstad ligger ikke så langt unna Varberg.
    Ellers så har du jo Skåra sommarland, ca 1 time fra Gøteborg (tror jeg). Har ikke vært der på siden jeg var liten men har hørt mye bra om dette stedet.
    God tur!!

    SvarSlett