onsdag 17. juni 2009

Sjappings

Idag har jeg og søster vært på shoppings.
Og nå er vi blakke.
For å si det mildt.
Eller, JEG er blakk, mens søster brukte delvis samboeren sitt visakort. Hehe.
Min samboer er i Oslo nå, og lader opp til Metallica som spiller om 2,5 timer eller sånn.
Men han var ikke verre på det enn at jeg fikk halvannet tusen i lomma før han dro altså.

Det måtte jo kjøpes dåpsgave, kjole og sko (til dåpsfest), trenings-tskjorte, treningstopp/bh-ting, basicstuff som singleter og undertøy, sokker, sengemat, selvbruningsspray og ju neim it.
Og så kjøpte jeg en Katvig stripelue til tantejenta mi. Da får jeg hennes stripelue i bytte, for den er altfor stor for henne. Så hey, nå kan mitt og Lille sitt hode matche! (Usikker på om det er positivt eller ei).
--
Her er en sniktitt på skoene:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar