søndag 3. mai 2009

Øy, hjemme igjen jo!

Hæhæ, litt kommunikasjonssvikt ble det visst. jeg trodde mamma og pappa skulle være der ute til i morgen, men de ville hjem i kveld (så nå er vi her hjemme da).
Men vi fikk en god heldag der ute ved havet. Og været kunne ikke vært bedre!

Dagens højdare var da vi ikke fant igjen Store, og det viste seg at han hadde fulgt med min (voksne) kusine, hennes datter og tantejenta mi på 4 - for å mate sauer.
Og jeg fikk vite at sauene befant seg langt ute i huttiheita! Nærmere bestemt over en halv time å gå hver vei. For voksne bein.
Ble selvsagt straks bekymret for at Store skulle bli dødsliten ute i skauen der, og jeg og broren min la i vei for å møte bataljonen og eventuelt plukke opp restene av uttørkede unger.

De var ikke slitne i det hele tatt. De hoppet i høyet på en låveting...ute i ødemarka...

Hjemveien gikk helt knirkefritt også. De små 3-årsbeina gikk som bare det. Det var tilogmed overskudd til en liiten avstikker:

Skulle ønske vi hadde den samme naturen her vi bor!! På den annen side; det er kanskje øde nok som det er her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar