fredag 1. mai 2009

Tivoli-bilder

Tivolituren begynte med at Store først fikk kjøre spøkelsestunnelen med H, og en liten berg og dalbane etterpå.
Men så syns Lille at nok var nok. Da vi kom til dette lille toget fortalte hun med tydelig kroppsspråk at nå var det jaggu hennes tur!
Jeg turte ikke nekte.

Her prøvde jeg å se kul og laidback ut i tilfelle det kom kjentfolk.
Det kom kjentfolk. Men liksom ingen av betydning.

Berg og dalbane. Hoppsann, sliter med den kronologiske rekkefølgen på bildene her.

Elefantkarusellen....valgte jeg å døpe den. Av naturlige årsaker.

Og så tilslutt Jeep-kjøring. Denne tok han to ganger.
Da vi (jeg) tilslutt satte foten ned og sa at det var tid for hjemtur ble Store ultrafortvilet!!
Han ville "ikkje heim te blå-huset!!"
Men på dette tidspunktet hadde vi lagt ut en liten milliard på karusellbilletter, og jeg var så smått gått lei av den sinnsykt høye musikken de hadde der.
(Lindströms Tivoli, forøvrig).
Men ungene elsket tivoli. Helt klart.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar