tirsdag 5. mai 2009

Bratt tur.

Tidligere idag gikk jeg og ungene en lang tur. Vi hukket opp med en venninne og babyen hennes og de var med oss en stor del av turen.

Vi gikk opp en særdeles lang og bratt bakke. Da vi kom til toppen tenkte jeg å ta bilde av utsikten. Men på dette tidspunktet var jeg sannsynligvis for varm i hodet til i det hele tatt å tenke kamera. (Jeg tenkte sikkert mer på å overleve).
Først da vi var godt nede på asfalten kom jeg på kameraet igjen.

Ett bilde ble det. Ingenting spektakulært, men det er nå det det er.
H er på jobb, så vi må få dagene til å gå uten å bli gale her hjemme. Nå hviler Lille, men senere tar vi oss en tur igjen dersom været tillater det.
Og til dess ser jeg og Store på Det Lille/Snille spøkelset Laban.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar