torsdag 14. mai 2009

Da p-forlengeren ble min.

Det ble bare meg og tightsen på tur i går. Fjellgeitvenninnen min hadde andre planer og søsteren min var på et begredelig treigt møte.
Jeg fikk forresten også selskap av H sin nyeste mobil. Øyenstenen hans.
Da jeg kom hjem fra turen, etter å nesten ha blitt hjerneskadet av all den rare musikken som lå inne på telefonen, sa H at jeg kunne FÅ mobilen.
Nokia sitt flaggskip.
H sin p-forlenger.
Og nå er den min.
Takk elskling! :D
Idag har han kjøpt Stratos til meg. Jeg begynner nesten å lure på om det er noe ugler i mosen her, haha.
Men det er jo nesten fredag altså, så Stratos i kveld må gå fint.
Nå skal jeg legge Lille (som hvilte sent idag), finne frem løpe...eh...gå-tightsen og den svære men akk så gode mobilen og ta meg en kjapp rundtur i lysløypa her. (Ja...jeg tror det er lys der om vinteren i det minste).

Tudelu!

ps: dersom noen lurer på hvorfor jeg ser ut som en sliten husmor så er det fordi det er nettopp det jeg er idag ;) Lille har våknet over tjue ganger inatt av uforklarlige grunner. Men vi kan jo ta den vanlige forklaringen (alle i kor nå:) Det er sikkert tennene!

4 kommentarer:

  1. Skryte du på deg lysløypa? Noko nytt som e komt da?;-)

    SvarSlett
  2. Haha, såg du kje stolpane? Me fekk sponsa lys frå SIM fordi da lukta sjait her ute. Da e mange år sio.

    SvarSlett
  3. There's definately a great deal to find out about this topic. I love all of the points you have made.

    my blog post - 2012 mazda rx 8

    SvarSlett
  4. Greetings! I know this is kinda off topic
    but I was wondering which blog platform are you using for this
    website? I'm getting fed up of Wordpress because I've
    had problems with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

    Here is my website: garbage disposal maintenance

    SvarSlett