mandag 16. februar 2009

Reform 2009

Herrejemini. Jeg kjeder meg rett ihjel her.
Ta meg til butikken!
(H er hjemme idag, for restitusjon, så butikkbesøk burde være mulig).




Herjing pågår.






Denne karen elsker å skrive bokstaver. Han kan hele alfabetet, samt knytte hver bokstav opp mot gjenstander/personer. Han kan også telle opp til 12 gjenstander.
Så skoleflink som bare det.
Men jeg blir ikke bekymret, han vokser det nok av seg. Sånn i 6-årsalderen.

Er det ikke fint at man får lov å bruke barndommen sin på skolen??
Et høyt og rungende JA til obligatorisk barnehage! Og gjerne skolestart ved 5-årsalder! Ja, ja ja! MEER!
Hvorfor ikke bare levere ungene rett fra livmora og over til skolen?
DA kommmer resultatene på de nasjonale prøvene til å blomstre skal dere se.
Det blir en ny reform ser jeg for meg. Reform 2009 "fra livmor til skole".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar