søndag 8. februar 2009

Kaosukontroll.

Jeg har tre bankkontoer (det er fordi jeg har så mye penger, haha). To av kontoene er det faktisk penger på, MEN jeg finner ikke kodekortet og kode"dingsen" til nettbankene! Helsike så irriterende! Jeg har lett i flere dager. Den ene dagen endte det med at jeg liksom...rev skrive pulten fra hverandre. Det var aldeles ikke min feil, hvem er så dumme at de lager skrivepulter som ikke henger sammen???
Idag har jeg leita i en time. Jeg leita på sinnssvake plasser. I sikringsskapet, i sokkeskuffa, nedi sofaer og stoler, under kjøleskapet, i ungene sine leker, i vedkorga...ju neim it!
Jeg finner de ikke.
Jeg finner derimot mye annet som har vert borte lenge.
Lille sin savnede skinntøffel, lua til gubben, husnøklene mine, potta (?!) og så videre.
For et horehus!!!

Jeg trenger oppbevaringsmøbler, og det litt brennkvikt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar