tirsdag 3. februar 2009

Frost in tha hood

Etter tidenes rareste busstur med tidenes sureste bussjåførtryne så er jeg endelig fremme på skolen.
Her er innetempen på frysepunktet som vanlig.
Vi har på oss mer og mer klær for hver gang vi er her.
Kanskje på tide å ta en seriøs snakk med administrasjonen her på bruket?
Vi kan legge det frem muntlig og saklig i studenttorget f.eks. Eller skrive et formelt brev der vi forklarer situasjonen på en enda mer saklig og kjempegrei måte.
Men vanligvis er jo det enkle det beste (har jeg hørt), så da tenkte jeg å legge en liten lapp i skolen sin postkasse/postboks: "Skru opp varmen, pingvinene fryser!"
Eller jeg kan sende rektor en sms også. Det er klart jeg kan det. Da kan man skrive typ: "Heeeiii!! Skru opp varmen, plz. Snx. Koz"
Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilket alternativ jeg skal kjøre.
Kanskje bare en ekstra ulltrøye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar