onsdag 18. februar 2009

Flerkulturell uke.

Ah. En slik en strålende dag!
Ute ligger snøen så grå og vakker. Temperaturen er rundt null, og ørsmå regndråper hopper lekent på vinduene.
Fra vedovnen knitrer det lystig i bjørkeved og våte bleier. Bleier er organisk og kan brennes, har jeg hørt fra sikre kilder.
Ungene sitter på gulvet og spiser fra hver sin skål. Det er viktig å sette seg inn i andre kulturer.
I morgen skal vi spise bare ris.
På fredag skal vi slå ungene. Hele dagen. Det gjør de i Australia har jeg hørt.
Lørdag: Hijab-dag.
Søndag tar vi muuligens et lite gjengoppgjør her.
På mandag tenkte jeg å prute på alle varer i butikkene.
Tirsdag: Vi setter inn store tallerkener i leppene. Som indianerne.
Onsdag: Surre føttene på ungene og spise suppe med pinner.

Hele uka: passe på å ikke bli helt rødsprit over og satt fyr på.


Se som jeg gleder meg til flerkulturell uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar