tirsdag 24. februar 2009

Dagen idag og Vickan.

Jeg har SÅ mye spennende å fortelle idag!!!




Eller nei.

Random dag på skolen. Rytmeinstrumenter og hode-skulder-kne og tå.
Jeg fikk kjøre med søster begge veier. Volvo V70 er himmelsk (bussene og sjåførene fra Concordia er rævva).
Jeg henta terroristene hos mamma og pappa, og så var det hjem til ishuset/horehuset.
H jobbet seint. Bombe.
Han kom hjem med en collegegenser til meg. Den hadde logoen til "firmaet" han jobber for bakpå ryggen. Og den var str S. herrestr....
Den kommer til å bli brukt mye! Sann mine ord. Den var så fin!

--------------

Jeg leser overalt på nettet at Vickan har forlovet seg med den der Daniel.
"Neimen i svarteste", tenkte jeg. "Hva er det som feiler henne?". Så la jeg ut for H om hvor sleip han så ut. Jeg utbroderte grundig. Fordommene var ikke få.
Så begynte nyhetene, og det kom selvsagt et innslag fra det svenske slottet.
Det viste seg at Daniel hadde klippt seg siden jeg så ham sist.
Beklager victoria. Jeg var forutinntatt. Han har kort hår nå. Det er helt greit for meg om du gifter deg med ham. Bare han besøker frisøren jevnlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar